Härliga Fredag

Fredag är veckans bästa dag!
Dom är alltid mys.

Just denna fredag tillbringar jag med Sara än så länge, vi har köpt godis och tänkt att titta på film men Sara har fastat vid Spider man 2. Så jag sitter vid datan så länge.
Förövrigt så måste jag säga att jag är välidgt poetisk och bra på att rimma idag. kom på en massa innan. Ska se om jag kommer ihåg några nu..
; - Jag tycker om att vara näck för jag vill gärna visa min häck!
- Jag tycker inte om att sjunga jazz, men det är nog bara för att jag är så kass.
- Jag kan rimma och där med simma!
- Tycker du om fisk? Isåfall är du frisk!
- Jag äter kött, för det är gött!
- Nu slutar jag att rimma för jag börjar svimma!

Inte dom bästa rimmen, men jag gjorde en hel låt innan med bara rim nästan :)



jag förstår mig inte på dig..      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback