Fast as the Wind!

Idag efter skolan hade jag och Sara bestämt oss för att fika. Så vi knallade ner till samhället med sällskap av Paulina som skulle till banken och sen köpa rosor.  Så vi hängde med Paulina till hennes ärrenden sen skulle hon upp till Joakim och då gick jag och Sara till Bernt's. Vi ställde oss där inne och funderade på vad vi vill ha. Sara valde en bulle och ett vaniljhjärta. Jag köpte också ett vanlijhjärta men en  bit äppelkaka istället för bulle. Vi satte oss vid fönstret och började fika. Och helt plötsligt är fikat slut ;O Och Sara första komentar är; -Vi hann ju inte äns njuta av fikat innan det var slut!  Så, så snabba är jag och Sara på att fika.
haha, och det var väldigt sant. Jag tror att vi var för hungriga för att hinna njuta. Menmen, det var gott ändå.
När vi kom hem till mig och upp på mitt rum så kom Sara på att hon skulle på toaletten. Då bestämmde jag mig för att mitt rum som inte var allt för välstädat direkt, skulle vara rent när sara kom tillbaka från toaletten.
Så sant som det är sagt. När sara är tillbaka (Hon var borta högst 5 min) var mitt rum rent och fint. Iallafall så att det så lite anständigt ut :) Så även där gick det snabbt.

Idag har det varit en snabb dag. Både i skolan och hemma har det gått snabbt.

'Men jag har börjat knarka alvedon för att jag tror att jag har en förkylning på gång. Har ganska ont i huvudet och sen blir det inte bättre att jag har ont i hela munnen och käken p.g.a alla förändringar och utdragna tänder nu innan tandställningen.

Tack och hej från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback