Sad at the last time

Hopp, då var det slut med allt. Nu har jag bestämt mig. Inget mer arg, irriterad, ledsen, deprimerad. Det är slut med sånt. Jag bryr mig inte mer, orkar inte med det. Folk har sina problmen men dom tänker jag inte bry mig om längre. Så är det bara! Jag umgås, pratar, är trevlig mot vem jag vill och när jag vill. Jag tänker inte gå runt och må dåligt för att vissa andra gör det? För att vissa andra har problem? Jag är tillräckligt stark för att klara mig själv, för att göra och säga vad jag vill. 
Så tack och hej bekymmer Och varmt välkommen happylife :)

Nu vet jag att allt inte är en dans på rosor, Problem finns alltid och det accepterar jag. Men som sagt bara för att andra har problem så tänker inte jag må dåligt för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback