Så är det.

Jo det är så att jag tänker inte sitta och skriva allt jag gjort på dagarna, vilket väder det är, vilka läxor jag får eller vilken mat det var i skolan.
Utan har jag något att säga, eller något jag vill få ut så tar jag helt enkelt upp det. Jag känner att jag har inte tid till att skriva om det som hänt på dagarna. Och det gör så många andra så bra ändå så varför ska jag med göra det? Och vore det så att någon nu skulle vilja veta så får man kolla i min bdb. Där jag ibland tar upp vad som hänt.
Jag ska inte säga att jag aldig kommer att berätta något sånt eller så. Men jag kommer ju inte uppdatera min blogg varje dag med sånt. Bara så att ni vet. :)
www.AndreaSjostrand.Bilddagboken.se

Nu ska jag spendera resten av kvällen framför tv:n och titta på Sjukhuset och Top Model.

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback