Tillbaka

Förlåt för mitt Skriv uppehåll, Men jag har inte riktigt orkat, haft tid eller haft så stor lust till att skriva. Men nu är jag tillbaka, får se om jag orkar hålla detta uppe.

Jag har en hel del att berätta och skriva om. Men jag vet inte om jag vill det. Om jag tycker att alla borde veta det och klarar av att veta det.
Kan ju iallafall säga en sak; Jag är så trött på allt just nu. Om jag fått en gratis sista minuten till Irak, vettifasen om jag tagien den. Jag längtar något otroligt till Gymnasiet, där man får börja om på nytt. Nya kompisar, Ny skola, allt är nytt. Slippa det här.
Som jag sagt förut jag skriver inte sånt  här för att folk ska tycka synd om mig eller för att folk ska tycka att jag är en patetisk nolla som bara går runt och tycker synd om sig själv. Men det här är vad jag känner och om folk nu tycker att det är patetiskt så behöver dom inte läsa. Jag är inte heller en så kallad "Emo" som funderar på att ta livet av mig. För jag vet att detta är en period i livet som går över. Och så fruktansvärt är det inte nu heller. För jag har min underbara Jonas som jag kan "rymma"  till när jag inte orkar  med allt annat.

image8

Kommentarer
Postat av: Hang

Då är vi två, bara det att jag inte har jonas xD hahaha! ;D

2008-01-27 @ 21:05:38
URL: http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback