Ena stunden här andra där..

Kom hem från Gislaved för någon timme sen. Det har varit trevligt som vanligt att hälsa på i Kära Småland var hos Jonas, hälsade på hos Elina och var på träningsläger med "ex-laget", dock spelar jag fortfarande med dom ibland. Ååh jag älskar alla tjejerna så mycket. Det var riktigt mysigt!

Men jag har rykt på en riktig förkylning eller liknande, för mina mandlar har svullnat upp, eller ja den vänstra har varit svullen sen maj förra året men iallafall. Och det gör riktigt ont, har käkat 14 alvedon på tre dagar.  Har sovit hos Jonas någon natt också och jag råkade smitta honom med (A) Han kallade mig klenis tills att han fick samma skit, då var det inte riktigt lika kul längre. Ha!

Nu har iallafall jag och Sara nästintill bestämt att jag kommer till deras nyinköpte stuga på Östra stranden imorgon och hälsar på, så kollar vi på "Sommar med göran".

På onsdag är det operation som gäller, inte så allvarligt som man kanske förknippar operation med. Men ska iallafall operara bort min vänstra visdomstand som sitter helt galet inne i munnen. Kommer antagligen bli sängliggandes, bli svullen och ha väldigt ont. Vi får väl se..

Nu ska jag titta på tv, om där är något värt att se? Annars tittar jag väl på någon film jag har eller på något på webb-tv.

BYYYE

PK Andrea

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa ! längtar tills du får komma hit. Vara du och jag, här! ;<3

2009-08-09 @ 23:31:06
URL: http://saraajohansson.blogg.se/
Postat av: Hang

Haha jaa !

Visst är hon bra?! :D

2009-08-10 @ 12:23:33
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback