FCK U2 MF

Nu blir det en kort recension av veckan och helgen som varit.
Fre: Tjejdag hos Vanessa. Mycket trevligt!
Lör: 20-års fest för Annika. Trevligt även där!
Sön: Match, vinst med 7-2, efter en ostadig start.
Mån: Elina ankommer + träning, vi låg uppe till 3 på natten och snackade. Det var skönt!
Tis: Cykeltur till Lill stugan även kallad Godisboden.
Ons: SOL= stranden hela dagen + träning.
Tors: SOL= stranden + Butik Nr.1 och liten runda i Halmstad sen tåg till Jonas för min del och hem för Elina.

Måste bara gå in lite i detalj på hemfärden igår. För det höll på att inte bli någon hem färd.
Jag och Elina var inne på BR leksaker och skulle köpa en BMW leksaksbil till Jonas som fyllt år. Varför vi köpte just det tar vi en annan gång. Iallafall så var klockan ganska mycket så vi slog in den snabbt och smidigt och små sprang sedan till stationen. När vi kom dit skulle vi ta ut våra väskor som vi låst in i ett skåp på stationen. Sen ville vi ha Ben och Jerry glass så Elina gick in på Pressbyrån och köpte varsin medans jag stod utanför med all packning. När hon var klar så gick vi på tåget och när vi satt oss ner upptäckte jag att något fattades. PRESENTEN hade kommit bort! Så kom jag på att jag måste lagt ifrån mig den när vi skulle hämta väskorna så det enda alternativet var ju att springa in och hämta det men problemet var att kl var 16 över och tåget skulle gå 17 över. Så jag fick springa till andra änden av tåget där lokföraren satt och fråga om han kunde vänta 2 sekunder för att jag glömt något inne i väntsalen. Han var snäll och det var helt ok. Så jag sprang in dit, men där var inget paket! Puts väck, men så såg jag städerskans vagn, men såg ingen städerska. Men jag gick runt lite där inne och sen såg jag på en av bänkarna några svarta sopsäckar och presenten så jag tog den under armen och sprang ut till tåget igen.
Så allt slutade lyckligt!

Jag och Elina har tittat på Kenny Starfighter begins, ojojoj. Den är bra säger jag bara!

PK Andea

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, jag säger då det, mycket bra film! Din rubrik säger allt ;D Hela tåget satt nog och kollade på dig när du kom springades tillbaka med BR-paketet! Puss

2009-08-09 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback