motsatsen till inaktiv..

.. alltså aktiv, även fast det inte heller idag känts som om jag fått så mycket gjort så har jag nog fasen fått det.
jag har slipat mina väggar, rensat mina skolgrejer inför skolstarten igen. Där fick jag det att låta som om jag börjar femman, men jag börjar ju faktiskt tvåan på gymnasiet. Jag har även lyckats skriva mitt livs första CV, med pappas hjälp dock. Behöver skaffa mig ett jobb så jag tänkte faktiskt ansöka som det spännande jobbet på Maxi. Bättre än inget. Ha!

Fick precis ett sms av Em att det är en Coldplay dockumentär ikväll på tv, jag får nog ta och titta på den. Jag ska ju trots allt på Coldplay med Em på lördag. Då kan det ju vara bra att veta lite mer om de. :)

Pk Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback