Tromber och vattenpö

Som ni kanske ser är texten lite annorlunda, tyckte att jag behövde lite förnying och då kallar jag på min vän och Blogg designer Hang Bui. Speciellt eftersom jag är sån idiot när det gåller sånt här..

Måste bara dra lite kort om vad som hände här innan.
Jag och mamma åkte till Maxi i Cabben, nercabbat såklart eftersom det var fint väder. Vi var inne på maxi i en halvtimme ungefär, när vi kom ut spöregnade det så hela bilen inklusive säterna var dygnsura. Men vi hoppade in i bilen och körde hem, vi reagerade på att det regnade underligt.
Så när vi kommer in genom dörren säger pappa att för cirka en halvtimme sen drog en tromb förbi som tog med sig ett av våra träd och välte det, den tog även med sig tegelpannor, plåttak studsmattor, luftmaddrasser etc. från andra trädgårdar.

Skrattar bäst som skrattar sist
, jag retade nämligen Anderstorp och Gislavedsborna innan för att vi hade sånt fint väder medans de hade riktigt busväder..

Pk Andrea



Kommentarer
Postat av: Sara

Shiiit !!;O Läste detta i tidningen. <3

2009-08-14 @ 15:47:33
URL: http://saraajohansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad händer i helgen ?

HÖR AV DIG NÄR DU SER DETTA. <33

2009-08-15 @ 18:21:11
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback