1980 gram

Nu har det hänt en hel del på sistone och jag har inte hunnit blogga så detta blir kanske ganksa långt.

Onsdag förra veckan kom Jonas ner till mig. På Torsdagen åkte mamma och pappa iväg på mc träff i Danmark och jag och Jonas var själva till lördag. Vi tog det ganska lugnt, tittade på film, var ute och gick, jag solade och så. Sen på lördagen åkte vi upp till Falkenberg till Jonas stuga och där blev det en hel del kortspelande. På söndagen åkte vi, jag, Jonas, Morgan, Mia och Stina hem till Gislaved.
 Jonas och Morgan golfade och jag och Stina gav oss ut och sprang 6 km. På Måndagen hänge jag med Jonas och Morgan ut på golfbanan på Isaberg på 18 hål. Jag tog lite kort. Golf är en dryg sport!
På måndag kvällen åkte vi tillbaka till Falkenberg. På tisdagen begav vi oss upp mot Göteborg och Liseberg. Mycket mycket folk var det där, men när vi väl kom in så var det inte så farligt även om köerna var ganska långa. Hann åka det vi ville och vi hann spela lite på hjulen också, jag har alltid sån otur när det gäller sånt. Jag har bara vunnit en chockladask och två center en gång, men denna kväll var min kväll. Sista hjulet vi spelade på var Kexchocklad hjulet och då vann jag en stor kexchoklad 1980 gram. Det kommer ta tid att äta upp i och med att jag inte är något jätte fan av kexchoklad även om det är gott. Iallafall så var vädret perfekt och dagen blev lyckad. Igår åkte jag och Jonas ner till Halmstad med tåg för han ville hem till Gislaved och jag skulle hem till Mellbystrand. På kvällen efter att jag och Sandra cyklat till min träning och tillbaka så hörde Sara och Malin av sig och frågade om vi hade lust att dra till Tylösand för Ledin spelade där, så jag och Sandra gjorde oss i ordning och pappa körde dit oss. Det blev en trevlig kväll. Vi sov i Saras stuga i Haverdal och nu i eftermiddags hämtade pappa mig och Sandra.
Nu ska jag bara städa mitt rum fixa kläder inför farfars begravning imorgon sen ska jag nog träffa Sandra igen så hittar vi på något.

PK Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback