Check, check, check, check!

Igår åkte jag och Sandra in till Halmstad och kollade på HBK-Malmö FF, ganska spännande match fram till den sista kvarten då Malmö gjorde 3 mål på mycket kort tid. Sen åkte vi till Östrastranden till Johannas stuga där det var fullt med folk. Vi gjorde inte så mycket förutom att spela "med andra ord", UNO och Texas Hold'em. När vi skulle spela Texas Hold'em vad vi väl kanske inte riktigt överrens och det blev ganska mycket tjöt och lite spel. Men det var ganska kul ändå, vi satt trots allt uppe till halv ett tror jag. Sen gick alla och la sig, själv delade jag säng med Elina.
Idag ville hela Östrastranden gänget in till stan och shoppa så jag och Sandra cyklade in dit också. Men efter lite olyckor så bestämde vi oss för att cykla hem till Mellbystrand. Efter sisådär 10 min började det spö regna så vi tog skydd under ett tak, sen fortsatte vi cykla och sen började det spöregna igen så vi tog skydd i en busskur.
Sen slutade det nästan regna så vi fortsatte hemmåt, vi hade ju trots allt drygt 2 mil framför oss. När vi närmade oss Pilkington klarnade det upp och det började bli varmt, det var väl där någonstans jag slängde av mig min regnjacka och tröja så att jag endast cyklade i linne hem.
Då och då stannade vi och tog några bett på våra kladdkakor vi köpt som färdkost.   Efter drygt en timme var vi hemma i Mellbystrand och då var det riktigt varmt. Så jag bytte om och tog på mig bikini och la mig ute i solen och glassade lite. Sen bestämde jag mig för att klippa gräset och det gjorde jag med, blev klar för en halv timme sen ungefär och nu ska jag hoppa in i duschen och sen träffa Sandra igen så får vi se vad kvällen erbjuder.

PK Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback