Flygande tefat

Jahopp, ännu en dag på mitt 17 år, 3 månader, 13 dagar och 4 h långa liv har passerat.  Denna dagen var till en början lite seg, vaknade med huvudvärk kl. 10 efter partynight hos Ivar igårkväll. Iallafall så steg jag upp ur mitt bo och begav mig ut i köket där mina danska släktingar och päron gjorde iordning frukost. De berättade att de tänkte ta en liten tur runt Bjäre för att visa danskarna det vackra landskapet och även för att köra upp till Café Killeröd och ta en fika. Jag var inte sen att att tacka ja, för några timmar i bil och en fika är inte fel när man är trött.
Efter x antal timmar kom vi hem och jag skickade iväg ett sms till Sandra, min lekkompis, och frågade om vi skulle hitta på något (som vanligt). Jag drog fram mitt vrålåk och trampade iväg efter att hon godkänt min förfrågan.  Vi tog med oss nutella och brago kex och satte oss på stranden i sanden och började gotta oss i detta. Men eftersom båda var mätta efter lunchen och pajen som vi precis fått hos Sandra så gick där inte åt särskilt mycket.
Sen blev det lite kallt så vi gick hem till Sandra igen och lämnade lite grejer och tog våra vrålåk och började cykla söderut till mig. Resan gick galant tills att det kom ett stort flygande tefat mot min vänstra arm, detta flygande tefat visade sig vara avföring från ett flygande djur uppe i skyn. Icke bra, men ett gott skratt fick både jag och Sandra. Vi kom hem till mig och tvättade bort skiten och letade fram en film och satte på den, och framför dumburken har vi legat hela kvällen och tittat film tills Sandra cyklade hem för en timme sen ungefär.

PK Andrea

Kommentarer
Postat av: Em

Det verkar ha varit en både rolig och konstig fest! Du får ta med oss alla nån gång ;) hehe! <3

2009-07-27 @ 20:00:18
URL: http://stortE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback