Summertimes

ja, jag kan väl inte förneka att det känns som sommar direkt. Det är en härlig känsla det.
Igår drog jag och Sandra till Madison och dansade loss, det var skoj fastän det var lite dåligt med folk i början. För efter en stund var det nästan för myckte folk! Haha Iallafall så träffade vi på lite folk vi kände och kvällen var lyckad tycker jag, så där som lite halv spontana kvällar ska vara :)
Idag har jag mest tagit det lugnt, spelat lite the sims 3, läst "Om jag kunde drömma", tittar på tv samt legat på stranden en stund. Snart är det träning, halv 7 om man ska vara exakt. Vet inte om det blir cykeln dit idag, får väl se vad Vanne och Camme säger, om dom nu ska på träningen det vill säga.
Imorgon kommer antagligen Jonas ner hit, ska stanna över helgen och så för mamma och pappa ska iväg på mc träff i Danmark.

Nu tänkte jag fortsätta läsa, vill börja på tvåan någon gång. Den takten jag läser i så lär jag väl inte komma till den förrens om ett år.

Slänger upp en super härlig bild på Sandra!Slänger upp en superhärlig bild på Sandra

PK
Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback