Tillbaka på Noll

Nu har det gått ett tag sen jag uppdaterade, har haft fullt upp. Har varit i Anderstorp och Gislaved och spelat match och Sara har varit här och jag har varit inne i Båstad på Rix fm och ja, ni förstår fullt upp helt enkelt. Tänker inte blogga om allt,  egentligen ingenting just nu. Kanske skriver ett inlägg lite senare idag för just nu sitter jag i BH och trosor, har precis duschat. För jag, Sandra, mams och paps ska in till Båstad och fika och så ska vi fixa 70 års present till mormor och morfar som fyller år nu i dagarna. Sen fick jag reda på idag att Vanessa och Camme har öppnat en klädaffär här i Mellbystrand som jag måste checka in. Jag är så himla avundsjuk på dom alltså. Men så är det. Jag ska vara nöjd med det jag har!
Varför jag har "Tillbaka på Noll" som rubrik beror på att jag satt en hel fucking dag med The sims 3 igår, sen på kvällen stängdes datorn av pågrund av att laddaren hade åkt ut lite så den hade inte laddats på ett tag och detta betydde att allt jag gjort hade försvunnit. På en hel dag hinner man ganska långt.. Så jag är tillbaka på Noll.

Hepp, nu är det väl bäst att tar på mig innan Sandra stamplar innanför dörren. Ha det bäst!
PK Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback