Vrålåk

Vaknade runt 10 imorse och skickade iväg ett sms till Sandra ganska direkt och frågade om vi skulle dra in till Båstad en sväng lite senare, som väntat tyckte hon att det lät som en bra idé eftersom vi snackde om detta igår kväll.
Runt 12 kom hon på sitt vrålåk till cykel och jag tog min cruser cykel så cyklade vi iväg till Båstad.
Förvånade blev vi inte när det var en hel del folk i Båstad, iallafall så gick vi runt lite i affärerna och checkade kläder och skor. Sen drog vi oss neråt till Sand och köpte glass och vi slog på stort. Jag köpte en voffla med flädercorbé (stavning?), melon och lakrits och Sandra köpte en bägare med flädercorbé, polka och lakrits. Dom glassarna är riktigt mumsiga måste jag säga. Sen gick vi till stranden, där det också var fullt, och slängde ut Sandras handduk som hon så smart plockat med. Sen tog vi fram min kortlek som jag så smart hade plockat med och spelade lite skitgubbe. Prick halv fyra reste vi oss upp och började plocka ihop och cyklade hem. Sen har vi legat lite på stranden här i Mellbystrand och nu är Sandra hos sig och äter så får vi väl se hur kvällen blir.

Klantig har jag varit idag med, först cyklat in i en buske, sen snubblat på mina egna skor, sen "vrickat" foten utan klack på skon och sen sagt lite skumma saker. Men det går väl över. Men sen kom jag på en sak med, och jag vill varna alla tjejer! Cykla inte när ni har mens, det framkallar mensvärk!

PK Andrea

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, tack för varningen ;)

2009-07-15 @ 07:35:08
URL: http://stortE.devote.se
Postat av: Ida

Det ska jag komma ihåg! :P hehe

2009-07-15 @ 08:27:25
URL: http://idanaverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback