Grenar och granris..

yes, i fredags åkte jag upp på min kusins student i Jönköping. Hon var jätte söt, dock var ju inte vädret med oss. Men man kan inte alltid få allt. Iallafall så när vi varit hemma hos de ett tag så åkte vi hemåt, eller jag åkte mot Linn i Sandshult.
Efter mycket om och men hittade vi dit, vi var inte ensamma om att inte hitta till Linn..
De hade fått det jätte fint, mysigt och fräscht! Vi gjorde väl inte så mycket denna kväll förutom att prata och pärla. Ja just det pärla, vi gjorde faktiskt det. Det är grymt underskattat!
På lördagen kom alla girlsen hem till Linn, men inte vid 18 som vi besämt utan det kom några hinder ivägen.
Hang ringde mig strax efter 18 och frågade vart dom skulle för att hitta till Linn, och nästa gång hon ringde hade dom fastnat med bilen. Dom hade kört in på en traktorväg där det var lite för lerigt och guppigt för deras bil. Så vi traskade dit och försökte hjälpa till, men till ingen nytta. Vi testade att lägga grenar och granris under däcken, putta på, hämtade en annan bil och försäkte dra loss den men inget funkade. Så vi gav upp efter nästan 2 timmar och ringde deras föräldrar som fick komma med deras jeep och dra loss bilen.
Bortsätt från denna incidenten så var kvällen mycket mysig, riktigt kul att träffa alla igen! Det var länge sen vi umgicks på riktigt liksom.
Idag åkte jag hem med kvart i ett tåget, på vägen såg jag en älg som sprang jämte tåget och ett råddjur som stod en bit bort. Sen skyndade jag mig att packa och drog iväg till hemma matchen. Stundtals visste jag inte vad jag höll på med, men jag gjorde väl lite rätt för tre mål satt och vi vann med 6-3! Så jävla skönt, nu är det inte långt kvar till förstaplatsen!
I veckan ska jag bara njuta av livet. Ta det lugnt.
Ha det bra alla flickor och pojkar där ute! Som min rektor sa på skolavslutningen, "Glöm inte att skydda er, både med solkräm och kondom!" haha
Pk AndreaUnder lördagskvällen grillade vid marsmallows över stearinljusen och doppade de sedan i smält mjölkchoklad. Vi grillade marsmallows över stearinljusen på lördagskvällen, sen doppade vi de i smält mjölkchoklad! Mumsigt som tusan!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nyttig du är ;) xD <3

2009-06-15 @ 19:37:14
URL: http://idanaverstedt.blogg.se/
Postat av: Bill

Haha, du verkar ha jobbat på för fullt ;) Bra gjort på matchen Sjöstrand och ha det så trevligt nu när du är ledig innan "glassäsongen" börjar, hehe :D

2009-06-15 @ 23:20:47
URL: http://stortE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback