I'm back in the game!

Yes, nu har jag faktiskt tänkt att ta tag i den här skiten på riktigt. Delvis för min egen skull och delvis för andras skull. Jag ju faktiskt tycker att det är skönt att skriva av mig ibland, yes I promise, även om det kanske inte märkts på ett par månader.  Sen skriver jag för mina vänners skull för att de ska veta vad jag har för mig på dagarna. Eftersom jag har vänner på så olika håll och hinner inte uppdatera alla om vad som händer. Så de som bryr sig om vad jag gör får gå in och läsa om det.

En bra början med en nyomstartad blogg kan ju vara att berätta om denna regniga och äckliga dag i Halmstad.
As I expected regnade det, fast det började klarna upp när jag lämnade hemmet i Mellbystrand runt 7 tiden i morse, men tydligen blev det inget av det. Så när jag kom in till Halmstad så små duggade det och flickorna stod och väntade på mig vid Österskans för att vi skulle vidare till kanotklubben här i Halmstad och paddla kanot i detta underbar väder. Det gick faktiskt mycket bra, jag, Ida och Sandra tog varsin kajak och Bill och Bull delade på en kanot.
Ida och jag åkte lite på upptäcktsfärd på Nissan och hamnade nästan på grund. Men vi klarade oss och kom tillbaka hela och rena (torra). Sen bestämde vi oss för att  kajka bort till nollan ,eller åttan som vissa säger, borta vid stadsbiblioteket.
Sagt och gjort, vi paddalde på och en stund senare var vi borta vid nollan som var större än vad den såg ut att vara på håll (Konstigt!?). Så nu har jag tagit på den berämda nollan, om det nu är något att skryta över? Shit the same. Jag är stolt iallafall!

Nu sitter vi här. fyra datanördar, som vanligt. Jag, Bill, Bull och Ida, väntar på filmen vi ska se på samhälle om en och en halvtimme. Sen bär det av hemmåt.. Eller? Får väl se lite hur dagen slutar. ;)
Och imorn är det skolavslutning, så jäkla skönt samtidigt som det nästan är lite vemodigt, fast det är klart. Jag träffar ju klassen till hösten. Right?
Men mest kommer jag ju sakna mina tjejer. Men vi kanske träffas i sommar. 
Nej, nu ska jag inte dra ut på mitt skitskriveri. Vill ju inte att ni ska somna det första ni gör när vi läser min nygamla blogg ;)

Ha det bra gott folk!
PK Andrea

Kommentarer
Postat av: Bill

Tummen upp! <3

2009-06-10 @ 11:49:05
URL: http://stortE.devote.se
Postat av: Ida

Vi MÅSTE ses i sommar! o där med basta!

Kul att du har börjat blogga igen förresten, nu är du en i gänget ;)

<3

2009-06-10 @ 11:49:27
URL: http://idanaverstedt.blogg.se/
Postat av: Hang

Måste du skriva värsta novellen :(

Känns som om jag har dyslexi!!

2009-06-10 @ 23:11:59
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback