Jude law

Igår hände det inte så mycket. Tränade och efter den drog några stycken hem till Vanessa och åt mat och tårta. Smarrigt var det! När vi ätit färdigt bestämde sig några för att dra hem, likaså jag. Tills att de som stannade kvar sa att de skulle kolla på "The Holiday". Då kunde jag ju liksom inte annat än stanna och titta på den. Det är ju trots allt en av mina favoritfilmer + att Jude Law är så jävla snygg i den filmen. Puuuh.
Så jag stannade kvar och stack inte hem förrens den var slut vi 12 tiden på natten. Och idag skulle jag upp tidigt vid 7 för att åka till naprapaten vid 8 och knäckas lite och så. Gick bra, dock var jag en aning trött. Men det får man leva med om man ska titta på Jude Law! hahah
Resterande delen av dagen tillbringas antagligen framför tv:n med mitt mysiga täcke och en bra film eller om det går något bra på tv.
Anton, Viktor och Johan velar fram och tillbaka om dom ska cykla hit från Halmstad ikväll. Som det ser ut nu så blir det väl så, men får väl se, de kommer väl hinna ändra sig ett antal gånger innan de bestämt sig på riktigt om jag känner grabbarna rätt. :)
Imorgon kommer Jonas och bror hem från DH. Trevligt trevligt, längtar! Kanske inte lika mycket på bror som på Jonas menmen. :)
Ha det bra, för det ska jag ha det!
PK Andrea

Kommentarer
Postat av: Bill

Man gör ALLT för Jude law ;)

2009-06-16 @ 17:12:22
URL: http://stortE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback