Mrs Brightside

Jag har funderat på tatuering länge nu, i ett år drygt tror jag att det är. Men jag vill ju inte bara tatuera något för tatuerandets skull liksom. Men nu har jag kommit på en sak, jag funderar på att tatuera Mrs Brightside på min handled. Ganska litet. För att jag har varit med om en del nu de sista åren, både dåliga och bra saker och då har jag lärt mig att man måste se livet på den ljusa sidan. För er som kanske inte riktigt förstår Mrs Brightside ber jag söka på youtube 
The Killers-Mr Brightside  Så förstår ni vart jag fått det ifrån. Plus att jag verkligen ÄLSKAR The killers och den låten och den betyder en del för mig. Hörde den för första gången för några år sen men har aldrig tröttnat på den.
Så för er som läser detta inlägg ber jag att ni kommenterar vad ni tycker om min idé om tatueringen. För att höra andras åsikter. Kan vara bra, det är ju inte alltid man tänker på allt.

Nu byter jag samtalsämne lite för August, våran katt, som jag skrev om innan är fortfarande inte tillbaka och har varit borta i en vecka imorgon. Vi börjar tyvärr ge upp hoppet. Men så är det att ha katt, dom kan bli överkörda, springa bort, bli instängda någonstans, hitta någon annan ägare eller bara gå och dö någonstans. Jag slutar aldrig hoppas, för på tv för någon vecka sen handlade det om en tam jättesköldpadda som försvann i en storm från ägarna i USA och jag tror att det var ett år senare eller längre så dök den upp igen och detta hände i USA. Jag menar vem kunde tro att en sköldpadda skulle klara sig själv i USA i ett år, i deras klimat. Men så är det, mirakel kallas det!

Imorgon fär jag Sara in the big Småland! Sniceigt ska det bli. Men först ska jag och pappa kolla på gravsten och sånt åt farfar. Iallafall så kommer jag hem på lördag efter att ha varit några dagar hos Sara och några hos Jonas.

Ha det bra tills vi hörs igen :)
Pk Andrea


Kommentarer
Postat av: Hang

Ja, det ska jag!

Jag ringer dig imorgon. <3

2009-06-29 @ 19:38:13
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Em

Ge inte upp hoppet om August! Min granne här "hemhemma" blev av med sin katt i minst 2 månader och sen så hittade dom den. Tatueringen låter bra! Man ska som du sa själv känna efter vad man själv tycker/tänker. Bara du inte ångrar dig sen i framtiden! Puss <3

2009-06-30 @ 01:27:17
URL: http://stortE.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback