All these things that i've done

Jag måste bara säga att jag är totalt nerkärad i två av idoldeltagarna.
Först och främst Calle Kristiansson, vadå finns det någon sötare? Plus att han har sån underbart skön röst med!
Sen har vi Tove Östman Stryke, den lilla tjejen med den stora rösten. För det första valde hon idag att framföra världens bästa låt, och då menar jag världens bästa låt, för det andra har hon en sån egen och fantastisk röst.
I'm in love! Eller inte så där kärkär ni vet, som man blir i en kille, utan sådär beroende kär. Ni fattar! Fast Calle skulle jag fasen inte säga nej till! Säg vad ni vill, men det är min åsikt!

notis: Imorgon är det historia prov, har pluggat, pluggat och pluggat men känns inte som det fastnar. Heja mej! Ni som vill får iallafall jätte gärna hålla en liten tumme för mig.



Sprang(ja jag sprang faktiskt) ut och tog kort innan, tyckte att himeln kvalificerade sig till att hamna på bild.
PK Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback