Bulls Corner

Igår var det dags för säsongens sista match. Den började sådär och Alet gjorde första målet. Men vi gav inte upp och gjorde inte långt efter 1-1 genom Jannice. Sen blåste vi x antal chanser och stolparna var verkligen inte med oss. Men så är det. Iallafall så i halvlek stod det 1-1, när det var ungefär 15 min kvar gör Linn 2-1 till oss. Efter inte lång stund får Vanessa in ytterligare ett mål och det står 3-1 till oss och till sist med 10 min kvar ungefär gör jag sista målet som gör 4-1 till oss. Det var sjukt skönt att vinna och med 4-1 för det var vi faktiskt värda. Det var precis som en spärr lossnade där vid 15 min kvar för helt plötsligt bara flög målen in.

Sen skyndade sig alla hem och en och en halv timme senare (kl 18.30) samlades alla inklusive Larry och Magnus (tränare) på x-bowl i Båstad för att första käka och sen bowla. Självklart kom jag näst sist. Men sånt är livet. Man är inte bäst på allt ;) haha
Sen trängde 9 av oss (de andra var tvugna att åka hem) in i bilarna igen och for upp till Halmstad till Bulls där Larry och Marcus fixade in oss trots åldersgränsen på 20 år och både jag, Gabbe, Linn, Castor och Amanda var både ett, två och tre år för unga.
Där satt vi och snackade skit i två h ungefär sen drog vi vidare till The Corner där åldersgränsen var 18 så Camilla och Janette fick agera mammor åt mig och Gabbe. Där inne var det fullt ös, det var länge sen jag hade så skoj. Fick höra Larry sjunga och han var riktigt duktig på det! Han sjunger tydligen i ett band. Eller sjöng.
Sen helt plötsligt var jag gift och hade två barn och grejer. Men det ordnade sig så nu är jag singel igen. Skönt! haha
Så runt 3 gick skjutsen hem. Kom hem vid halv 4, somnade direkt!

Jag tackar så hemskt för en toppen kväll!

Pk Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback