Rötter

Sitter på multimedian nu, ungefär en och en halv timme kvar.
Har gått runt och tagit lite random bilder för att fylla ut vår arkitektblogg.
Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ägna resten av tiden som är kvar av lektionen åt. Kanske öva lite på Dreamweaver?

Em är sjuk och det är inte kul för fem öre. Jag vill att hon ska bli frisk och komma tillbaka till skolan nunununu!

Efter lunchen står det Svenskaprov på schemat. Superkul! 59 ord där man ska veta vad ordet betyder, vilket morfemet är, vad morfemet betyder och om morfemet är prefix, rot eller suffix. Antar att det inte är många ute i stora vida världen som äns vet var morfem är eller visste att det existerade? Så, det känns lite onödigt kunnade. Men vill vår kära lärare Jennifer Spreen att vi lär oss detta så gör vi så. Vi är som hennes små slavar.

Nu kastar jag in några bilder från våran fototur på skolan innan. Eftersom jag är fruktansvärt dålig på att göra det.


Ikväll är det träning, jag längtar!


PK Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback