Prinsessa

Kom precis hem från Skåneland. Åkte ner till Knutstorp vid halv 10 tiden imorse för att kolla på STCC. Det var ganska trevligt faktiskt. Plötsligt när jag, mamma och pappa går där kommer det fram ett bekant ansikte och där står Henke, livs levande. Det var ett tag sen man träffade honom. Fick reda lite på vad han håller med nu och så. trevligt måste jag säga.
När vi lämnade Knutstorp var Helsingborg nästa stop för min del, skulle träffa Em och Emelie på Väla så mamma och pappa slängde av mig där.
Vi gick där en stund sen bussade vi in till stan och Em och Emelie hämtade ut deras bio biljetter och jag köpte en till mig själv. Sen gick vi och köpte lite godis och tittade på knullrufsarna med drickan..
När klockan närmade sig 19 så begav vi oss åter till SF och satte oss där inne och gjorde oss bekanta med killen bakom disken, eller ja han gjorde sig bekant med oss ;)
Vi såg filmen "Prinsessa" som jag totalt hade underskattat för den var mycket bättre än jag trott.
Sen var det lite problem när jag skulle hitta mamma och pappa som kom för att hämta mig, men det ordnade sig tillslut.

Imorgon är det match och efter det drar jag hem till Vanessa och Camme för lite käk.

Have a nice day, or should I say night?
PK Andrea

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, den bilden väcker minnen;) haha

Jaa, jag ska vara med på matchen i helgen :)

Du ska inte vara med eller?"/

Jaa, hörde att du skulle till Elina. Jag och Elina hade också pratat om att vi skulle vara , så kanske ska vara med er imorgon(fredag) om det är okej med dig förtåss? :) SAKNAR DIG! <3

2009-09-17 @ 21:50:43
URL: http://saraajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback