Sunny afternoon

Nu var det länge sen jag skrev. Har inte tid att skriva när jag är i skolan och min dator är på lagning så sitter på pappas dator. Kommer antaglingen att fortsätta så här en tid framåt.

Iallafall så var Stockholm över förväntan! Jag hade hur kul som helst med Emelie! Konserten var helt otrolig, ryser varje gång jag hör en Coldplaylåt. Helt sjukt!

Nu har skolan dragit igång och jag har fullt upp igen, helgerna är fullsatta och eftermiddagarna går till träning och läxor.

Idag var jag hemma tidigt och solen stekte så jag och mamma tog med oss en fikakorg och la oss på stranden och solade i två timmar. Hur skönt som helst, antagligen sista gången jag låg där nere i sommar. För nu kommer skitvädret igen.

Pk Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback